وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه، مصوب مجلس و قانون برنامه است و لایحه آن باید توسط ریاست محترم جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شود ولی چون مجلس در پایان کار خود است، ممکن است این امر به مجلس بعدی موکول شود.

طبق برنامه پنجم توسعه مقرر است بیمه‌ها تجمیع شده و برای همه مردم کارت هوشمند سلامت صادر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وب دا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه، مصوب مجلس و قانون برنامه است و لایحه آن باید توسط ریاست محترم جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شود ولی چون مجلس در پایان کار خود است، ممکن است این امر به مجلس بعدی موکول شود.

وحید دستجردی گفت: بیمه های وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت و دفاع همگی بایستی در زیر مجموعه شورای عالی بیمه و همینطور سازمان بیمه سلامت حضور داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم سازمان بیمه ایرانیان تشکیل شود و حمایت‌های جدی را بایستی معاونت محترم نظارت راهبری رئیس جمهور از این برنامه‌ها بعمل آورند و اعتباراتی در اختیار سازمان‌های بیمه‌گر قرار بدهند.

وزیر بهداشت گفت: در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کلینیک‌های ویژه دندانپزشکی را توسعه می‌دهیم، بسیاری از دانشگاه‌ها الان کلینیک‌های ویژه دندان‌پزشکی دارند که در حال توسعه آن هستند و امیدواریم به امید خدا خدمات دندان پزشکی هرچه بیشتر در زیرمجموعه خدمات بیمه‌ای قرار بگیرد.

وی درخصوص همکاری بیمه ها برای بیمه دندانپزشکی نیز اظهار داشت: وزیر تعاون و رفاه عنایت ویژه‌ای به مسائل سلامت از جمله بحث بیمه دندانپزشکی دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا